Senior doprava ČČK
K čemu je služba Senior dopravy ČČK určená
Základním cílem této služby je zajistit klientům dostupnou dopravu na dobu nezbytně nutnou v případech, kdy si nemohou zvolit jiný způsob přepravy a to zejména pro účely: přeprava klienta do zdravotnického zařízení, do obchodního zařízení k nákupu realizovaného osobně klientem (popř. i v doprovodu pečovatelky), za účelem kultury, realizace piety.
SENIOR DOPRAVA ČČK
- Tato služba není standartní komerčně poskytovanou službou, je to služba navazující na sociální služby.
- Tato služba je částečně dofinancována z projektů ministerstva zdravotnictví, Libereckého kraje a statutárního města Jablonec n. N., proto má tato služba svá pevná pravidla, která je nutné dodržet.
- Služba je určena přednostně fyzickým osobám od dovršení věku 65 let se sníženou nebo částečně sníženou soběstačností, osobám zdravotně postiženým ve věku od dovršení 26 let .
- Na službu není žádný právní nárok.
Službu je nutné objednat minimálně 2 dny předem (po - pa 8:00 - 15:00), telefonicky, mobil: 702 191 003
S každým novým klientem je při první jízdě podepsána smlouva s prohlášením klienta a danými pravidly Senior dopravy ČČK.
TATO SLUŽBA NENAHRAZUJE PEČOVATELSKÉ SLUŽBY!
DOSTUPNOST SLUŽBY
- Pondělí - pátek od 8:00 do 15:00 hodin
- Sobota – neděle výjimečně dle potřeb klienta (odvoz do lázní apod.)
PŘÍSPĚVKY ZA SLUŽBU:
- Příspěvek je stanoven od 1. 9. 2022 na 15 Kč/ 1 km
- Při jednorázové cestě nad 60km (př. nemocnice MOTOL) je cena za km ponížena o 40%.
- Úhrada služby probíhá formou nákupu „PRŮKAZKY“ a to na 10, 30 nebo 60km.
- Klientovi se odečítají pouze jím projeté km (např. klient jede z domova na nákup a z nákupu domů.)
Přistavení vozidla:
- V Jablonci nad Nisou se při každém přistavení vozu odečítá 1 km z průkazky, mimo Jablonec nad Nisou do 10 km se při každém přistavení vozu odečítají 2 km z průkazky
- V hotovosti při přistavení, pokud klient bydlí dále než 11 km od Jablonce nad Nisou ( 6 Kč/km).
ZÁKLADNÍ INFORMACE K OBJEDNÁVÁNÍ A PROVOZU
- Potřebuje-li klient na více míst v jeden den, je nutné, aby si to domluvil předem, jinak nebudeme schopni dopravu na více míst zajistit.
- Pravidelná provozní odstávka služby je každý první pátek v měsíci.
- Vyhrazujeme si právo odmítnout objednat klienty z důvodu plné kapacity služby, nebo z jiných provozních důvodů.
- V měsících červen - srpen omezujeme dopravu z provozních důvodů (veřejné osvětové akce, příměstské tábory, dovolené), o této skutečnosti budou klienti včas informování.
- Informace o neplánovaném omezení služby budou klientům předány písemně v předstihu minimálně 1 týden.
Všechny Vaše další dotazy rádi zodpovíme osobně. Tým ČČK